06 april 2009

Vad har jag gjort sedan vi kom hem då?

Jag har smugit igång med min träning och börjat äta mina nya vitaminer, man kan ju inte börja med allt på en gång.
Mamma och pappa har sytt och snickrat till mina nya träningsredskap.
Jag har naturligtviss hunnit varit sjuk också. Jag klarade mig i drygt en vecka sedan vi kom hem sedan slog det till. Jag blev snorig???????? Lite röd i öronen men ingen hög feber inget mer, alltså en konstig "Elliot förkylning". Det brukar alltid sluta med hög feber och penicillin.
Inte vet jag, antingen har mitt immunförsvar gått upp en dan eller så var det F15:s virusinfanteri som anföll mig???
Hur som haver så är jag bättre nu och det var ganska härligt med lite vanligt mys och Rehab. För i lördags fick jag åka ut på min första cykeltur för året, vad tyckte jag om det??










Lika mysigt som i fjol, jag njöt varje sekund.
Vi han även med årets första grillning, mums för mamma och pappa.

1 kommentar:

Bjarka Shanty Ros sa...

Du ä ROLIG, Elliot!
Synd me snoret. Kanske jag smittat dig med min konstiga Ros-förkylning...
Har du egentligen börjat ny träning? Är de kul??
Heje då