16 april 2009

Medullary Program

Vanliga friska barn är överallt har jag sett!
De ålar, kryper, rullar, slår kullerbyttor, ramlar m.m m.m m.m.
Det skapar balans och kroppskontroll.
Det behöver jag också, men jag kan inte skapa det själv pga min begränsade rörelse förmåga. Därför skall mamma och pappa nu rulla mig.
Viktigt att jag ligger själv så jag inte känner trygghet från mina föräldrar, det ger mig lite rädsla vid första stadiet, detta skall sedan övergå i någon form av exaltering under snurrandet eller när jag väl kommit ned, överlevt och faktiskt kommer på att det här var ju as kul!
WWWWWWaaaaaaaaaaaaawwwwwwoooooooo:)!
IGEN! hallå , öka, nu ligger jag ju bara här, kom igen, lyft på mig så kör vi igen!

3 kommentarer:

Lantisinho sa...

Wow!!! Va´duktig du är Elliot.. Tycker du att det är läskigt?? Det skulle nog jag tycka om jag skulle testa!
/ Lantis

poppen sa...

Hej Elliot !

Blogg-kungen Poppen skriver nu för 4:e gången och ingenting har hitills fastnat,men nu tror jag vi är med.
Kul att det går bra med träningen. Du är jätte duktig.
Kul med denna sida där man kan följa allt som händer,med bra inlägg.o.s.v.
Hoppas att vi snart kan ta kärrorna och sticka ut och bike:a igen.
Mvh Fam blogg.

Elliot sa...

Tack för fina inlägg, kul att ni läser tycker jag!!!