01 oktober 2009

Vardags lunket

Vad händer?
Tja, jag har nu kört min andningsväst hela nätterna och sex timmar på dagarna i lite drygt en vecka, så IAHP tyckte att jag kunde gå ned till fem timmar på dagarna, förutsatt att jag ökade på med 2st patternings, 5st maskningar och 2st inclined floors och 5 rullningar. Sagt och gjort:).

Jag har tyvärr fått ökat på min medicin lite granna, för att mina kramper har blivigt lite större. Jag ligger ändok väldigt lågt i min koncentration

Jag har varit ett par gånger till osaen, upplevelsecenter.

Vintern börjar göra sig påmind (Det var frost i morse) och jag vill ha snö, för nu och fram tills den kommer så är det ju så förtvivlat mörkt. Ser man då inte så bra redan så hjälper ju inte dessa mörka dagar till. Det brukar bli lite bättre när snön lagt sig.

Annars då så här i flunsa svin tider, jo, jag är faktiskt rätt rädd för den. Vet inte riktigt hur det skulle gå om den anföll mig. En vanlig liten förkylning brukar sluta på hospitalet för min del så int vet ja e. Tänker inte fundera så mycket mer på den, kommer den så skall jag brotta ner den och göra ärtor med fläsk av den så det så.

I övrigt har jag varit ganska pigg ett tag nu och frisk.

Inga kommentarer: