15 oktober 2009

Då var det dags igen.

Sjuk:(.
Väldigt olägligt måste jag säga. Eftersom jag är i riskgrupp ett så skulle jag få vaccinera mig på tisdag, hur det blir nu vet jag inte. Kan få göra det om jag inte har feber och det har jag inte haft hittills i alla fall. Mest tjock i halsen.
Så nu är det anti-stress och vila.

Innan jag blev sjuk var jag ganska pigg och det verkar som att andnings maskinen har påverkat min syn till det bättre. Jag är lite skarpare, mer distinkt och nyfiken på allt runt omkring mig. Jag märker också på mina masker, de här plast maskerna som jag andas i, att de drar ihop sig mer nu och det borde tyda på bättre lungkapasitet.
Måste höra med Miki om jag kanske skulle behöva större masker nu, börjar ju bli stor kille snart fyller man tre!:) Undrar vad jag får då?

Här om dagen så skrattade jag tom, det är så roligt att ha hicka. Det är några få gånger i mitt liv som jag har skrattat riktigt och det har varit i samband med hicka.

IAHP då? Ja, jag kör ju efter deras program och nu var det länge sedan vi var ditt, brukar vara en gång i halv året men den här gången fick vi lite längre tid på oss eftersom jag har fått en lillebror. Jag hade tid nu i november i USA men den har jag fått skjuta upp till i februari och i Italien För att slippa tid somställningen och den långa resan. Det är väldigt jobbigt för mig och tar lång tid att återhämta sig. Det skall bli spännande att åka till Italien.

Nu läre jag gå och äta någon c-vitamin eller nått så jag blir av med de här bacillerna någongång!
Tjing!

Inga kommentarer: