02 december 2009

Länge sedan

Hej, det var ett tag sedan!
Det har varit ganska fullt upp.
Nu har jag en period av friskhet bakom mig och det är skönt.Jag har nästan kommit upp i full träning igen, fuskar faktiskt med andningsvästen på nätterna men det är inte mitt fel, det är mamma och pappa som inte har fått tummen ur:).
Jag har lärt mig alla talen mellan 0 - 100. Så nu skall jag börja addera och subtrahera. Det blir spännande. Förresten är det några av er vuxna som kan räkna prickarna på bilden?
Jag har lärt mig ca. 300 ord nu också, så nu har jag börja med kopplets.
Annars då, jodå jag längtar till julen som alla andra. Den här tiden är faktiskt rätt bra för mig eftersom nästan hela vårt hus byter belysning och det är intressant.Det händer nått.
Jag har faktiskt ett problem som kanske inte är så vanligt men så är det ju med mig, när alla andra fyller listorna med önskningar så undrar jag vad i hela he........te önskar jag mig av tomten?????
Vad skulle jag tycka om att få???????
Only gud knows? (och jag hoppas tomten)
Nu vill jag ha snö så jag får ut och åka pulka.
/MVH Elliot

Inga kommentarer: