04 juni 2009

UNDERVERK!

Det är en sådan där tråkig svensk sommardag med regn och blåst!
Men vad gör det, jag vaknar på ett riktigt solskens hummör :). Får ligga och mysa i mamma och pappas säng, jag är hel nöjd, känner med mina varma lena händer på deras ansikten, faktiskt lite mer än vanligt och mer utfoskande än jag brukar. Vi går upp och äter frukost. Sedan får de för sig att jag skall ligga lite på golvet. Det är då jag slår till.
Två år, sju månader och 7 dagar gammal gör jag min första rullning från mage till rygg!
Mamma och pappa blev överlyckliga, tror till och med att det kom några tårar så jag gjorde det igen!

4 kommentarer:

Honungspojkens mamma sa...

Hurra hurra! Vad fantastiskt bra!

Du är min stora idol.
Kram från Honungspojken

Anonym sa...

Bra jobbat grabben!
Hälsningar Daniel å Mia

Anonym sa...

Stort grattis !

Hälsningar: Fam Ahlström

Mia sa...

Gåshud.....way to go Elliot!!

// Mia å Oscar