27 juni 2009

JAG HAR BLIVIT STOREBROR!





















Äntligen är han här min lillebror!
Som jag har väntat på honom, han skriker som en hel andfamilj men då är jag bara cool och lyssnar snällt på honom. Han är jättegullig, nästan lika gullig som jag :).
Milo heter han, 4130g och 53cm lång. Det är min lillebror det. Ni kan även se honom på webbisar.

Pappa brukar sjunga djungelboken för mig, ja ni vet:
Va nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser...............
I början säger Baloo till Mowgli: Come on grabben jag skall lära dig allt jag kan!
Det är jag som är Baloo nu:)!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

poppen sa...

Stort grattis !!

Hoppas vi får träffas snart !!

Fam: Ahlström

Honungspojkens mamma sa...

Välkommen till världen lilla Milo!

Och Elliot, du kommer bli världens bästa Baloo-storebror.

Massor med grattiskramar från oss.

Lantisinho sa...

Storebror Elliot, Grattis!!!
Vilka grabbar! Riktiga go´bitar..
Å vilka härliga framsteg du gör, du är väldigt duktig! Härligt!!
Hoppas vi ses snart..

/ vi som snart bor på mossberget

Anonym sa...

Men, ojsan, GRATTIS!!

En Milo,vad mysigt!

Kramar Mia å Oscar