17 januari 2009

Sur Elliot!









Allt är inte guld som glimmar!
Nu har jag surat och gnällt i två och en halv vecka (i och för sig så har jag ju varit sjuk, läs inlägg längre ner så varit ledsen och haft ont kanske vore mer på sin plats), tror mamma och pappa är lite less på mig, LÄSK!
Jag kanske är less på er jag Å!
Nu har de kommit på att jag skall sova hos farmor och farfar också,
så DOM FÅR SOVA?
Smart, skall bli skönt med lite miljö ombyte, tjat nissar.


Efter 2 1/2 vecka av gny och tandgnissel så blir man le :-(.


Man är inte direkt hungrig när man är sjuk!!!
Bita ihop kan jag och kladda med händerna i ansiktet.

1 kommentar:

Bjarka Shanty Ros sa...

Elljott! Vi fattar läget!!! Ros ruttnar nog på oss också ibland. Och inge LÄSSK blir de.
Än har vi inte varit hyggliga nog att ge henne miljöombyte, dock. Ha de bra med storpäronen.
Ibland är det ju bara sådär också. Inget att göra något åt!
Livet gnisslar av sig självt... liksom...?
Är du fisk?FRISK?

Kram Ros som sover, så -Ros mamma skriver.