14 januari 2009

Eländes!

Hej på er!
Nu när allting gick så bra, blev jag naturligtvis sjuk.
I slutet av föra veckan så svullnade mina fötter och händer. Jag har även varit väldigt grinig sedan dess. Så i lördags blev det en tur till Hudiksvalls sjukhus, där de konstaterade att jag hade någon form av infektion. Vi blev kvar där över natten, jag fick penicillin intravenöst och inhalera ventolin. Men på morgonen efter såg det bättre ut tyckte läkaren så vi fick åka hem. Med oss fick vi en liten 5 dagars penicillinkur eftersom behandlingen hade hjälpt så fort och min CRP hade sjunkit.

I går träffade jag barnläkaren i Söderhamn som konstaterade att jag hade lunginflammation på högersida och skall äta penicillin i 10 dagar.

Hallååååååå, jag gnäller inte i onödan bara så ni vet!!!

Nu skall jag vila, mysa och ladda batterierna :-).

Sedan tar jag nya tag!!

1 kommentar:

Lantisinho sa...

Tjena Elliot.
Hoppas du kryar på dej,lunginflamation är inte roligt.. Men du är ju en härlig kille så penisillinet "tar" bra på dig. Ha det bra och hälsa Ant, mamma & pappa.
Mille, Jenny & Lantis