25 juli 2010

100 mil senare

Hallo!
Nu har jag kommit hem från Bruksvallarna. Det har varit en kanonvecka. Vädret passade mig perfekt, växlande och frisk luft. Inga mygg stötte vi på heller.











Här är utsikten från våran stuga, rätt upp mot Kariknallen.









Vi var till Djupdalsvallen. Nere vid ån var det en del broms så då var jag tvungen att cabba på. När vi kom hem, tog jag mig en tupplur på golvet i stugan. Det är hårt att vara i fjällen.









Här är våffelstugan i Djupdalsvallen, gryma våfflor där. Vi slog även ett getöga på Anderssjöåfallet vid Hamra. Där fick vi bordet närmast fallet och gjorde makaroner och köttbullar på stormköket.









Här är vi uppe på Flatruet, Sveriges högst belägna väg, 975m över havet. Många fika stunder blev det också, här sitter vi vid Bruksvallarnas fjällhotell och ser ut över byn och ån. Jag fick smaka smoothie på tub, det var gott!

Inga kommentarer: