25 juli 2009

Klarade inte denna sommar.

Hej!
Vad händer nu då, inte så mycket.
Jag tränar på, inte lika frenetiskt som innan min lillebror kom men ändock varje dag.
Maskning, resperatory patterning, rullar, tittar på bilder, ålar i rampen, känner på saker.
Där i mellan myser jag och gossar med Miloo. Det har varit en massa folk hit och fikat och tittat på min lillebror.
Försöker att vara ute så mycket jag kan när det är fint väder, det går ju att träna ute också!
Mina tidigare somrar har jag faktiskt hållit mig frisk men i år sket det sig:(.
På torsdagskväll blev jag rosslig i halsen och varm. Fredagen blev en febertopp på 39.1, snorig och väldigt tjock i halsen. Nu är det rast vila och hälsokurer som gäller. Hoppas vi slipper sjukhuset denna gång.

2 kommentarer:

Lantisinho sa...

Hej Elliot!

Hoppas du kryar på dig snart.. Vi har ju inte träffat dig sen du blev storebror, vi har oxå varit sjuk i omgångar. Och håller på att rustar vårt hus som Mamma & Pappa har köpt. Men snart så flyttar vi in.. :) Hälsa Lill-killen så syns vi snart.

/ Mille

Anonym sa...

Hej elliot det är ros igen
jag tycker att du ska vara frisk så det säger jag
var frisk
och så tycker jag att du är en jättefin storebror och att han är gullig din lillebror
jättekramar
ros